Součástí souboru je pracovní sešit, který je pomůckou k písemnému
nácviku. V předazbukovém období se zpočátku využívá jen levá část
stránek, vpravo budou děti psát, až se seznámí s azbukou. Potom se
vrátí k obrázkům, které samy nakreslily
Ediční řadě sedmi učebních souborů (učebnice, pracovní sešit
s klíčem správných řešení úkolů, metodická příručka, CD a
audiokazeta) ruského jazyka pro ZŠ dali autoři název Pojechali. Tuto
ediční řadu lze využít pro výuku ruštiny prakticky od jakéhokoliv
ročníku (lze doporučit již od 3. ročníku ZŠ). Učebnicové komplety
ruského jazyka vycházejí vstříc Národnímu plánu výuky cizích jazyků,
který stanovuje od nového školního roku 2006/2007 povinnost vyučovat na
základní škole dva cizí jazyky. Počáteční výuka (předazbukové,
azbukové a poazbukové období) je založena na dokonalém zvládnutí zvukové
stránky jazyka, proto je velká pozornost věnována úvodnímu ústnímu
kurzu. Autoři vycházejí ze zásad současné didaktiky cizích jazyků a ve
své koncepci uplatňují především princip komunikativnosti. Jednotlivá
zadání dávají žákům i učitelům návod, jak spojit učivo s tvořivou
činností k rozvoji kritického myšlení při čtení a psaní. Velké
množství různých typů úloh umožňuje individuální přístup jak
k talentovaným žákům, tak i k žákům se specifickými poruchami
učení. Výuka spočívá v osvojování cizího jazyka pomocí hry, rytmu a
pohybu. Učební soubory obsahují řadu písní, říkanek, her a pohádek.
Struktura učebnic i doplňkový materiál v metodické příručce a na
zvukových nahrávkách rodilých mluvčí dovolují učiteli pracovat
potřebným tempem s žáky různých jazykových úrovní.
Učebnice a pracovní sešity jsou bohatě ilustrovány půvabnými obrázky
Lucie Lomové a ruskými reáliemi.
Všechny komplety splňují požadavky RVP ZV a jejich variabilita pomůže
lehce zvládnout tvorbu ŠVP na každé škole.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku. Jednotlivé lekce v předazbukovém období jsou zaměřeny na seznámení žáků se zvukovou stránkou jazyka, žáci si osvojují základní slovní zásobu poslechem, východiskem k řečovým situacím jsou obrázky. Azbukové období začíná seznámením s grafickou podobou jazyka - azbukou.
Popis
Více informací
8-3042
1 ks
Nové
K tomuto produktu doporučujeme: