Předtím – potom – určování předchozího či následujícího obrázku Proměna, děj, vývoj – nalezení chybějícího obrázku Přibývá, ubývá – zařazení chybějícího obrázku do děje Čím, proč, jak – určování obrázku spojujícího začátek a konec Všední děje Příběhy – chronologické seřazení tří obrázků Příčiny – určování správné příčiny či proměny děje Jak se co dělá – určování výsledku děje Vetřelec – nalezení obrázku nehodícího se do postupu či příběhu Nejdříve, potom, nakonec O veliké řepě – doplňování obrázků podle děje známé pohádky Dva příběhy – chronologické seřazení pěti obrázků Skládání ubrousku a čepičky – výrobní postupy Seřazení čtyř a šesti obrázků O medvídkovi a koláčcích Při prohlížení knížky – seřazení deseti obrázků znázorňujících prohlížení knížky Jirkův den – zařazení obrázků do celodenního příběhu Dílčí cíle Cílem činností s kartami tohoto tematického zaměření je rozvíjet a upevnit u dětí • schopnost vyvodit význam z obrázků, hledat mezi nimi souvislosti na základě celkového posouzení významových souvislostí mezi všemi obrázky i detaily na jednotlivých obrázcích, dovednost řadit děj v časové, prostorové a logické posloupnosti na základě provázanosti příběhů, dějů v přírodě a pracovních postupů zobrazených na obrázcích, vyšší úroveň myšlenkové činnosti, znalost typických rysů příběhů a pohádek, představivost a mravní i citovou složku osobnosti.
Obsahové vnímání - Příběhy v obrázcích
8590026767169
Obsahové vnímaní - Příběhy v obrázcích, 16 různých karet, určeno pro předškolní stupeň MŠ a první až druhý ročník ZŠ
Popis
Více informací
1723
2 ks
Nové
K tomuto produktu doporučujeme: