Systematické získávání základních čtenářských dovedností.
Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení
na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní
v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru
však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je
primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat
i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu
slabikáře.
Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle:
• zvládat základní čtenářské dovednosti,
• poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces
čtení.
Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což
následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas,
šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč,
čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená
číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách,
z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy,
práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací
v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování
pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad.
Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv.
balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení
vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je
uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času).
Jsem čtenář 1
9788076004122
Jsem čtenář 1 - získávám čtenářské dovednosti (barevný, doporučeno pro 2. ročník)
Popis
Více informací
2-70
2 ks
Nové
K tomuto produktu doporučujeme: