Čtvrtý díl doplňuje znalosti a dovednosti žáků o čtení a psaní
písmen s háčkem (ď, ť, ň), slabik s „ě“ (dě, tě,ně, bě, pě,
vě, mě) a slabik dy, ty, ny a di, ti, ni, které často dělají dětem
potíže i ve vyšších ročnících. Závěr pracovního sešitu je věnován
správnému čtení předložek s následujícím slovem (podstatným či
přídavným jménem) a jejich správnému psaní, tedy rozeznání a
respektování hranic slov. Nácvik správného čtení předložek je propojen
s tréninkem jazykového citu.
Tentokrát děti sešitem provázejí v kulisách čtyř ročních období dva
lesní skřítkové – Dytýk a Ditinka. Publikace opět nabízí úzké
propojení textu s obrázky, vede k rozvoji myšlení a samostatným slovním
projevům. Velká pozornost je v ní věnována nácviku korekce textu. Podle
vyspělosti a zájmu dětí je možné rozvést i informace o historii,
planetách, vlajkách a státech, měření času v různých dobách,
o profesích, původu různých textilií apod.
Vhodné k reedukaci dyslexie, dysgrafie a dysortografie..
Čtení, psaní, malování 4
9788087581001
Pracovní listy jsou určeny běžné populaci žáků 1. tříd, ale svou stavbou a metodami práce vyhovují i dětem s pomalejším pracovním tempem, s nerovnoměrným vývojem psychických funkcí, s riziky specifických vývojových poruch učení (problémy s osvojováním si písmen, slabikováním a čtením vůbec, s nezralým zrakovým a sluchovým rozlišováním, poruchou grafomotoriky apod.).
Popis
Více informací
1001
2 ks
Nové
K tomuto produktu doporučujeme: