Zadání i řešení se často váží k postavám z učebnice, a tak jsou
děti i při opakování a procvičování odměňovány novými informacemi
o svých známých.
Narativní (vyprávěcí) model výuky, který je základem všech učebnic
Českého jazyka a literatury pro 1. stupeň v Modré řadě, má několik
kladů: rozvíjející se příběh motivuje děti, aby chtěly samy pokračovat
ve výuce, udržuje jejich pozornost při hodině a především propojuje
komunikativní aktivity s gramatickým učivem i literaturou. Tím se
naplňuje základní požadavek RVP, aby učivo nebylo pro děti cílem, ale
prostředkem k dalšímu rozvoji. Ve všech učebnicích najdou děti
příběh, který sledují během výkladu, při plnění úkolů,
v komunikačních aktivitách i během procvičování. V češtinách pro
2. vzdělávací období (4. a 5. ročník) se s jedním z žáků
přestěhujeme do velkého města a do místní školy, což poskytuje prostor
opět pro nová témata k hovorům i pro výchovu k hodnotám a postojům
starších školáků 1. stupně.
Pracovní sešit k učebnici Český jazyk 5 obsahuje úkoly různého stupně náročnosti, které sledují jednotlivé očekávané výstupy a společně rozvíjejí klíčové kompetence: od klasických doplňovacích cvičení přes hádanky, křížovky, úkoly k zamyšlení až k vlastním slohovým projevům.
Popis
Více informací
5212
Nové
K tomuto produktu doporučujeme: