Možnosti využití myšlenkových map:
učitel využívá myšlenkové mapy k výkladu,
učitel vede žáky k doplňování myšlenkových map,
děti myšlenkové mapy doplňují tvůrčím způsobem – vytvářejí
originální myšlenkové mapy,
učitel používá mapu při upevňování učiva,
učitel využívá mapy při opakování,
dítěti slouží mapy jako pomůcka gramatických pravidel,
dítě využívá mapy jako barevná gramatická pravidla,
učitel může mapy využít pro individuální i skupinovou práci,
speciální pedagogové mohou využít jako pomůcky při reedukaci,
rodič může využívat při domácí přípravě dítěte k vysvětlení,
docvičení či upevnění učiva,
mapy můžete využívat opakovaně a různorodě.
Myšlenkové mapy v českém jazyce II.
9788087581193
Předkládáme Vám druhý díl Myšlenkových map v českém jazyce. Soubor je složen z map tvarosloví, které se nevešly do prvního dílu, a z map skladby. Kromě výkladových map zde najdete i osm map procvičovacích, které jsou zaměřeny na problematické části mluvnice. K výkladových mapách jsou připraveni i „pavouci“.
Popis
Více informací
1193
Nové
K tomuto produktu doporučujeme: