Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že
je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti
vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře
„napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací
plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám.
Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen
správně. Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních
obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení
i programátorské představivosti.
Obsah balení:
PixBlocks
5900221023725
Doba hraní
15-30 min
Počet hráčů
1-4
Věk
od 7 let Obsah balení:
64 herních karet s úlohami
hrací plocha
4 dřevění králíci (ve 4 barvách)
80 žetonů
návod
Popis
Více informací
1-02372
1 ks
Nové